انتقاد پلیس از خاموشی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی: قرار بود برق چراغ‌های ۳۰ تقاطع قطع نشود، اما خبری نشد-راهبرد معاصر
بیمار ایدزی با مصرف دارو، هم می‌تواند ازدواج کند و هم بچه‌دار شود «ایلان ماسک» تصویر ماهواره‌بر ایرانی را منتشر کرد + عکس جزییات غربالگری سلامت روان دانش‌آموزان متوسطه بارش برف و باران از روز یکشنبه آغاز می‌شود راز خشک شدن ۷۰ درصدی دریای مدیترانه! انتقاد پلیس از خاموشی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی: قرار بود برق چراغ‌های ۳۰ تقاطع قطع نشود، اما خبری نشد وضعیت آب و هوا، امروز ۲ آذر ۱۴۰۳ / آغاز بارش‌ها از دوشنبه با ورود سامانه جدید تاریخ برگزاری کنکور مشخص شد: نوبت اول؛ ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت، نوبت دوم؛ ۵ و ۶ تیر وزیر علوم: در این چند سال اخیر، ۲۵ درصد از اساتید مهاجرت کرده‌اند؛ این عدد نگران کننده‌ای است کشف محموله‌های بزرگ موادمخدر صنعتی در مرز‌های ایران و افغانستان پرونده سهمیه‌های کنکور در مسیر اصلاح/ اختصاص سهمیه به مدارس دولتی و دهک‌های پایین پلیس راه: آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد | جاده چالوس همچنان بسته است هواشناسی: وزش باد شدید، کیفیت هوای تهران را بهبود می‌بخشد متلاشی شدن باند ۶ نفره گروگان‌گیر / رهایی گروگان اتفاق هولناک در بیمارستان؛ به جای پای راست، پای چپ را قطع کردند

انتقاد پلیس از خاموشی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی: قرار بود برق چراغ‌های ۳۰ تقاطع قطع نشود، اما خبری نشد

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در صورت قطعی برق در تقاطع ها، توان و ظرفیت پلیس راهور برای کنترل این محل‌ها باید ۴ برابر شود که این مسئله قطعا امکان‌پذیر نیست.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 22
کد خبر: ۲۶۳۷۵۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در صورت قطعی برق در تقاطع ها، توان و ظرفیت پلیس راهور برای کنترل این محل‌ها باید ۴ برابر شود که این مسئله قطعا امکان‌پذیر نیست.

سردار سید ابوالفضل موسوی‌پور گفت: قطعی برق تقاطع‌های شهر تهران مشکلات بسیاری ایجاد می‌کند؛ شما تصور کنید چهارراه و تقاطعی که امروزه با چند چراغ و نهایتا یک مامور پلیس راهور هدایت و کنترل می‌شود؛ در صورت قطعی برق چه مشکلاتی در آن ایجاد می‌شود؟

وی افزود: در صورت از کار افتادن چراغ‌های راهنمایی و رانندگی به هر دلیلی، در هر چهارراه، ما باید ظرفیت انسانی خود را بیش از چهار برابر کنیم؛ زیرا باید در هر چهاراه، چهار مامور را سر هر خیابان قرار دهیم. همچنین باید یک مامور نیز علاوه بر آن چهار نفر، در مرکز تقاطع قرار گیرد تا شرایط را کنترل و مدیریت کند.

موسوی‌پور گفت: وقتی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی هوشمند هستند؛ یک نفر می‌تواند آن را هدایت کند و نیاز به مامور بیشتر نیست؛ اما اگر چراغ‌ها به خاطر قطعی برق خاموش شوند؛ برای کنترل باید توان ما افزایش پیدا کند که این اتفاق عملی نیست.

وی افزود: در حال حاضر ما ۸۰۳ تقاطع در شهر داریم که عملا نمی‌توانیم ظرفیت خود را برای همه این چهاراه‌ها افزایش دهیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: به خاطر همین دلایل، منطق می‌گوید که برق چهارراه‌ها نباید قطع شود. ما راهکار‌های این مسئله را سه سال پیش در جلسات مشترک با پلیس راهور، اداره برق و شهرداری مطرح کردیم و امیدواریم مورد استفاده قرار گیرد به عنوان مثال قرار بود ۳۰ تقاطع مهم معرفی شود که برق‌شان قطع نشود، اما هنوز برای یک تقاطع نیز این مسئله اجرایی نشده است. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر